پاسخگویی به سوالات مخاطبان کانون زبان استان مرکزی در سامانه «سامد»

پاسخگویی به سوالات مخاطبان کانون زبان استان مرکزی در سامانه «سامد»
محمد پیرمحمدی، سرپرست کانون زبان استان مرکزی با حضور در ساختمان استانداری پاسخگوی سوالات مخاطبان این مجموعۀ آموزشی در سامانۀ ارتباطات مردمی دولت (سامد) بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این اقدام که با همراهی جهانبخش قنبری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان صورت گرفت، پیرمحمدی به سوالاتی که در تماس‌های تلفنی در خصوص روش تدریس در کانون زبان، نحوۀ ثبت نام ترم تابستان، برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری، برگزاری آزمون آنلاین و ... مطرح شد، پاسخ داد.

سامانه سامد توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به منظور دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم از جمله درخواست، شکایت، تقدیر و تشکر، انتقاد و ارائۀ طرح و ایده راه‌اندازی شده است.

کانون زبان ایران در استان مرکزی دارای سه مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان انگلیسی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۲۲۳۱۴۷۸ (۰۸۶) تماس بگیرید.

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۰۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...