سامانۀ ارسال گزارش کلاسی مدرسان شعبه آنلاین فارس راه‌اندازی شد

سامانۀ ارسال گزارش کلاسی مدرسان شعبه آنلاین فارس راه‌اندازی شد
دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس از طراحی و راه‌اندازی سامانه ارسال گزارش کلاسی مدرسان شعبۀ آنلاین این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این سامانه منطبق با نیاز اطلاع‌رسانی و هم‌رسانی فعالیت آموزشی زبان‌آموزان توسط تیم فنی و پشتیبانی استان طراحی و جهت تسهیل و تسریع در امر ارسال گزارش غیبت‌ها، عملکرد درسی، موارد انضباطی و سایر امور آموزشی توسط مدرس و پیگیری امور از سوی شعب، تنظیم شده است.

رحیمیان با اشاره به ماهیت استانی بودن کلاس‌های آنلاین و پراکندگی زبان‌آموزان و مدرسان شهرها و مراکز، خاطر نشان ساخت: دو راهکار در این بین وجود داشت؛ نخست پیگیری امور زبان‌آموزان توسط مدرسان هر مرکز علاوه بر امور زبان‌آموزان ثابت همان مرکز و راه جایگزین، تعبیه راهکاری که مدرس بتواند گزارش مربوط به هر زبان‌آموز را مستقیما به مرکز ثابت ایشان ارسال کند تا با حذف هماهنگی‌های زمانبر میان مراکز، پیگیری امور زبان‌آموزان همانند روال گذشته با سرعت بیشتری در خود مرکز صورت پذیرد؛ که خوشبختانه از این رهگذر سامانه مذکور ما را به این هدف رسانده است.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳
تعداد بازدید : ۲,۲۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...