مدیر کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران منصوب شد

مدیر کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی محسن تشیعی زنجانی را به عنوان مدیر کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این حکم با تاکید بر شناخت و تجربیات ارزشمند وی از این مجموعۀ آموزشی، آورده است: «امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و...، توسعۀ منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید.»

زنجانی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت اجرایی است؛ وی پیش از این به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت کانون زبان ایراندر این مجموعه مشغول به فعالیت بود.

مدیر اداری و مالی، مسئول برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیر برنامه‌ریزی و فروش و... در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف از جمله سمت‌هایی است که زنجانی پیش از تصدی این مسئولیت بر عهده داشته است.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۴۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...