«کانون زبان ایران» جزو بیشترین جستجوهای گوگل ایرانیان در مرداد ۹۹

«کانون زبان ایران» جزو بیشترین جستجوهای گوگل ایرانیان در مرداد ۹۹
«کانون زبان ایران» به عنوان یکی از پرتکرارترین عبارات جستجو شده در گوگل توسط کاربران ایرانی در مردادماه ۱۳۹۹ معرفی شد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، سایت خبری اعتماد آنلاین در پایان هر ماه اینفوگرافی از بیشترین جستجوی‌های کاربران ایرانی در گوگل را منتشر می‌کند که در پایان مردادماه ۱۳۹۹، «کانون زبان ایران» به عنوان یکی از پرتکرارترین موضوعاتی که توسط کاربران ایرانی در موتور جستجوگر گوگل در این ماه دنبال شده، معرفی شده است.
کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران هم اکنون در ۳۱ استان و ۱۳۵ شهر با بیش از ۳۰۰ مرکز آموزشی و بیش از ۱/۲۰۰/۰۰۰ زبان آموز در هر سال، به آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی و روسی و همچنین تولید محصولات آموزشی و کمک آموزشی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فعالیت می‌کند. 
همچنین این مجموعهٔ آموزشی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را نیز عهده‌دار است که از جمله می‌توان به آزمون تافل آی بی تی (انگلیسی)، دِله (اسپانیایی)، دِلف و دَلف (فرانسه)، آزمون‌های کمبریج (انگلیسی)، چِلی (ایتالیایی)، تورفل (روسی) و ... اشاره نمود.
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۰۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...