مدیر کانون زبان اصفهان:

کلاس‌های آنلاین کانون زبان نقطه عطفی را در این مجموعۀ آموزشی رقم زد

کلاس‌های آنلاین کانون زبان نقطه عطفی را در این مجموعۀ آموزشی رقم زد
مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان در وبیناری که با مسئولان مراکز آموزشی این استان برگزار شد، ضمن تقدیر از روند برگزاری کلاس‌های آنلاین عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آنلاین نقطۀ عطفی را در این مجموعۀ آموزشی رقم زد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وفاپور در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، مظهر آزادگی و آزاداندیشی، از همکاران خواست که ارزش نهادن به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انسانی و دینی که از اهداف امام حسین (ع) در واقعه عاشورا بود را برای زبان‌آموزان تداعی کنند.
مدیر استان اصفهان همچنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات طاقت‌فرسای همکاران در ترم تابستان و نیز زحمات شبانه‌روزی تیم برنامه‌ریزی و تیم پشتیبانی کلاس‌های آنلاین استان، بیان داشت: این‌که اکنون حدود 12هزار زبان‌آموز در 435 کلاس حضوری و 600 کلاس آنلاین در استان اصفهان از خدمات آموزشی ما استفاده می‌کنند  و با همت شما عزیزان کلاس‌ها با کمترین میزان نارضایتی در حال برگزاری است، نتیجه تلاش شما بوده است که قطعا اجر و ارزشی عظیم دارد.
وفاپور در ادامه از همکاران خواست تا با برخورد محترمانه، وقت و انرژی خود را در جهت مشتری‌مداری معطوف دارند و افزود: همگی ما باید مسئولیت‌پذیر و در پاسخگویی به ارباب رجوع شکیبا باشیم و تلاش نماییم تا مشکلات یا هرگونه نارضایتی را در خود مراکز حل و فصل نماییم.
وی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این موضوع را اولویت نخست کانون زبان در این ایام به خصوص در برگزاری کلاس‌های حضوری دانست و گفت: با اندازه‌گیری دمای بدن مراجعه‌کنندگان، کنترل فواصل صندلی‌ها و ضدعفونی مرتب مراکز و کلاس‌ها، زبان‌آموزان کلاس‌های حضوری، با رغبت و بدون دغدغه در کلاس‌ها حاضر خواهند شد که این حس خوب، رضایت خانواده‌های این عزیزان را نیز در پی خواهد داشت.
وفاپور در پایان از همکاران خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و با هماهنگی با گروه برنامه‌ریزی استان برای جذب حداکثری زبان‌آموز در کلاس‌های حضوری و آنلاین ترم آتی حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۲۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...