«مدیر آموزش معاونت آموزشی» کانون زبان ایران منصوب شد

«مدیر آموزش معاونت آموزشی» کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی یاسر زنگنه را به عنوان مدیر آموزش معاونت آموزشی این مجموعه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این حکم با تاکید بر تجربیات وثیق، دانش عمیق و شناخت دقیق وی از این مجموعه برای تصدی این سمت آورده است: «امید است با استعانت از خداوند مهربان از رهگذر خرد و تلاش جمعی با بهره‌گیری از ظرفیت ابزارهای نوین ارتباطی بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات و روش‌های به روز آموزشی، تمرکز بر همگرایی بخش‌های غیر انگلیسی و توسعه کمی و کیفی آن‌ها و جهش سطح آموزشی کانون را مد نظر قرار داده و پیشتازی مجموعه پرافتخار کانون زبان ایران را بیش از پیش موجب شوید.»

زنگنه دانشجوی آموزش زبان عربی در مقطع دکتری است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون مسئول دپارتمان عربی، کارشناس تالیف و برنامه‌ریزی، کارشناس جذب مدرس، کارشناس بازید و ارزیابی و کارشناس تعیین سطح را در کانون زبان ایران برعهده داشته است.

تدریس در کانون زبان ایران و دانشگاه‌های مختلف و همچنین تالیف و ترجمۀ کتب مختلف در حوزۀ زبان عربی در سوابق پژوهشی وی به چشم می‌خورد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۰۸۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...