نحوۀ توزیع محصولات آموزشی در «شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی»

نحوۀ توزیع محصولات آموزشی در «شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی»
دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران نحوۀ توزیع محصولات آموزشی در «شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی» را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه عنوان کرد: زبان آموزان عزیز شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی لازم است برای تهیۀ کتاب، به پنل زبان‌آموزی خود مراجعه نموده و آدرس کامل خود را شامل استان، شهر و شعبه ثبت نمایند و از هفتۀ آینده ضمن تماس با شعبۀ مرکزی استان خود، کتاب را از آن شعبه تحویل بگیرند.

وی افزود: کتاب مورد نیاز زبان‌آموزانی که مراحل ذکر شده را طی نمایند به مرکز آموزشی ثبت شده توسط این عزیزان ارسال خواهد شد.

گفتنی است شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی کانون زبان ایران از چندی پیش راه‌اندازی شده است. در این شعبه همۀ افراد داخل ایران، در هر استان، شهر، شهرستان یا حتی روستا که تمایل به فراگیری یکی از زبان‌های غیرانگلیسی شامل فرانسه، عربی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی (برای غیرفارسی زبانان) را داشته باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

همچنین سایر افرادی که در خارج از کشور علاقه‌مند به آموختن این زبان‌ها باشند، می‌توانند در این شعبه آنلاین غیرانگلیسی، ثبت‌نام و از امکانات آموزشی، اساتید توانمند و کتاب‌های با کیفیت و به روز این مجموعه استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شعبه می توانید با شماره تلفن ۸۸۳۲۱۲۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۳,۱۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...