مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی:

تهدید کرونا را به فرصتی برای آموزش مجازی تبدیل کردیم

تهدید کرونا را به فرصتی برای آموزش مجازی تبدیل کردیم
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی در جلسه‌ای که به صورت مجازی با مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری این استان برگزار شد عنوان کرد: ما در کانون زبان ایران توانستیم تهدید ویروس کرونا را به فرصتی برای آموزش به شیوۀ مجازی تبدیل نماییم.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نکوزاد ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان و مدرسان استان برای برپایی هر چه بهتر کلاس‌های مجازی در خصوص ثبت‌نام ترم زمستان، تعامل مسئولان مراکز با مسئولان مراکز کانون پرورش فکری و ... توضیحاتی را ارائه کرد.
 وی در ادمه زمینه این تعامل را با طرح پویشی به نام «هر مرکز کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» اعلام کرد که با استقبال مسئولان مراکز روبرو شد.
در بخش دیگری از این جلسه ابراهیم زره‌ساز، مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی به طرح موارد لزوم مشارکت کانون زبان و کانون پرورش در بستر کنونی جامعه پرداخت و از مسئولان مراکز خواست نهایت تلاش و همکاری را با کانون زبان داشته باشند. 
کانون زبان ایران در استان خراسان رضوی دارای ۵ مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۸۴۸۰۲۷۴ (۰۵۱) تماس بگیرید.
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۷۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...