پیشبرد فعالیت‌ها در تعامل کانون زبان و کانون پرورش محقق خواهد شد

پیشبرد فعالیت‌ها در تعامل کانون زبان و کانون پرورش محقق خواهد شد
در نشست مشترک محسن فیض اللهی، مدیر کانون زبان استان البرز و قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان بر تعامل بیشتر این دو مجموعه برای پیشبرد فعالیت‌ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست سلیمانی با اشاره بر لزوم ارتباط و تعامل نزدیک کانون پرورش فکری و کانون زبان ابراز امیدواری کرد که بتوان با بهره‌‌گیری از امکانات مراکز کانون پرورش و کانون زبان ایران، گام موثری در جهت حل مشکلات و موانع برداشت.

در ادامه فیض‌اللهی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون زبان در شرایط شیوع ویروس کرونا و برگزاری موفق کلاس‌های مجازی،  به ارائۀ برخی نکات در خصوص فعالیت‌های این مجموعۀ آموزشی پرداخت.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان البرز نیز با اشاره به ضرورت همدلی بین دو این سازمان ابراز امیدواری کرد که با تعاملات صورت گرفته، امکانات مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان در اختیار مراکز کانون زبان که از نظر مسافت به یکدیگر نزدیک هستند قرار گیرد.

روش‌های انجام امور تبلیغاتی کانون زبان به ویژه در شرایط فعلی از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان البرز دارای 4 مرکز در شهر کرج و همچنین فردیس و هشتگرد است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی و روسی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مراکز می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۲۲۵۵۴۲۰ (۰۲۶) تماس بگیرید.

۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹
تعداد بازدید : ۹۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...