برگزاری نخستین ژورنال کلاب علمی – تخصصی آموزش زبان و زبان شناسی

برگزاری نخستین ژورنال کلاب علمی – تخصصی آموزش زبان و زبان شناسی
به همت کانون زبان استان فارس، نخستین ژورنال کلاب علمی – تخصصی با محوریت مسائل آموزش (مجازی) زبان‌ و زبان‌شناسی برای مدرسان کانون زبان در سراسر کشور برگزار می‌گردد.
دکتر جلال رحیمیان با تاکید به لزوم توجه ویژه به مباحث علمی - پژوهشی در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی افزود: در این رویداد تلاش شده است تا با به بحث گذاشتن چالش‌ها و موضوعات مرتبط با آموزش و یادگیری زبان‌های خارجی بتوان ضمن دانش‌افزایی کادر آموزشی، گفتمان اندیشه‌ورزی و ایده‌پردازی در این زمینه را ترویج داد. 
وی با اشاره به تاثیر اساسی به کارگیری یافته‌های جدید علم زبان‌شناسی در روند آموزش زبان خاطر نشان کرد: امید است با استقبال و تداوم این شیوه، شاهد بروز ظرفیت‌های علمی – آموزشی مدرسان خود و اعتلای هر چه شایسته‌تر فعالیت‌هایی از این دست باشیم.
این رویداد در تاریخ ۶ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۱ در قالب وبینار با حضور برخی از مدرسان کانون زبان برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۴ آذرماه از طریق b۲n.ir/iliscience۹۹  ضمن ثبت مشخصات خود، لینک شرکت در رویداد را در روز برگزاری دریافت نمایند.

 

۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۵۷۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...