بررسی وضعیت تدریس مجازی در اولین جلسه آنلاین مدرسین زبان روسی

بررسی وضعیت تدریس مجازی در اولین جلسه آنلاین مدرسین زبان روسی
«تغییر وضعیت آموزش زبان از کلاس‌های حضوری به آنلاین: بیان تجربیات، نظرات، مشکلات و پیشنهادات» در جلسه آنلاینی با حضور مدرسان بخش روسی کانون زبان ایران بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه دکتر راهله ضیایی، مسئول بخش روسی ضمن قدردانی از مدرسان حاضر در جلسه به بیان اهمیت حفظ ارتباط و اطلاع از تجربیات به دست آمده مدرسان در جهت پیشبرد موفق آموزش آنلاین پرداخت و از برگزاری مجدد این قبیل جلسات در آینده ‌ای نزدیک خبر داد. 
وی با اشاره به اهمیت شرایط آموزش به صورت آنلاین در دوران شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: برای حفظ رضایت زبان‌آموزان و تداوم کلاس‌های آنلاین باید از تجربیات به دست آمده و مشکلات موجود در این کلاس‌ها از نگاه مدرسان محترم مطلع شویم تا بتوانیم بهترین شرایط را برای برگزاری کلاس‌های آنلاین با کیفیت مطلوب فراهم آوریم.
وی با پربار و مفید ارزیابی کردن این جلسه، چالش‌ها، کاستی‌ها، مشکلات برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، بیان تجربیات به دست آمده و پیشنهادات مدرسان در اجرای کلاس‌های آنلاین را از جمله نکات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.  
در این جلسه همچنین تغییر برنامه‌های آموزشی متناسب با کلاس‌های آنلاین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۱۱۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...