برگزاری آنلاین روز بین‌المللی مدرسان زبان فرانسه

برگزاری آنلاین روز بین‌المللی مدرسان زبان فرانسه
لادن غفوری، مسئول بخش فرانسه کانون زبان ایران از برگزاری آنلاین روز بین‌المللی مدرسان زبان فرانسه در تاریخ ۶ آذرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، غفوری عنوان کرد: سال گذشته این مراسم در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد اما امسال به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار است مراسم به صورت آنلاین برگزار شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این روز این است که مدرسان زبان فرانسه چه در موسسات زبان چه در دانشگاه‌ها یا سایر ارگان‌ها، با هم در تعامل قرار بگیرند و بتوانند مسائل، کارها و تجربه‌‌هایشان را به اشتراک بگذارند. 
مسئول بخش فرانسه کانون زبان افزود: این همایش آنلاین به صورت کارگاه‌های موازی با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد تا مدرسان بتوانند با یکدیگر به گفت و گو پرداخته تجربه‌هایشان را به اشتراک بگذارند.
غفوری بیان کرد: همایش روز معلم امسال با عنوان «ارتباطات نو و کاربردهای جدید: طرح‌هایی برای فردا» نامگذاری شده است و امیدواریم امسال هم مدرسان عزیز همچون سال‌ گذشته با شرکت خود در این همایش، از آن استقبال کنند.
۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۰۶۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...