مدیر کانون زبان استان بوشهر تاکید کرد:

بهره‌گیری از فضای مجازی در جهت پاسخگویی به سوالات زبان‌آموزان

بهره‌گیری از فضای مجازی در جهت پاسخگویی به سوالات زبان‌آموزان
امید بهادری، مدیر کانون زبان استان بوشهر در نشستی مجازی که با مسئولان و کارکنان این استان برگزار شد بر بهره‌گیری از فضای مجازی در جهت پاسخگویی به سوالات زبان‌آموزان این مجموعۀ آموزشی با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از مراجعات حضوری تاکید کرد.
 

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی ضمن قدردانی از پشتیبانی‌های صورت گرفته از کلاس‌های آنلاین، روند واریز شهریه، ثبت‌نام اینترنتی و همچنین برنامۀ کلاسی ترم زمستان را تشریح کرد.

بهادری افزود: امروزه فضای مجازی و سرویس‌های ارائه شده در قالب آن در همۀ بخش‌های زندگی انسان نمود پیدا کرده است که می‌توان از آن‌ها به عنوان ابزار بسیار مفیدی برای کسب و تبادل اطلاعات استفاده کرد، لذا به همکاران تاکید شده است تا حداکثر بهره‌وری را از سیستم مجازی داشته و پاسخگوی سوالات و ابهامات زبان‌آموزان باشند.

مدیریت هزینه‌ها و شیوه‌های جذب مخاطب از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

همچنین سید مهدی نور موسوی، مدیر کانون زبان استان قم نیز در بخش پایانی این نشست به منظور تبادل تجربه حضور یافت.
کانون زبان ایران در استان بوشهر دارای 6 مرکز آموزشی در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه و جم است. در این مراکز زبان انگلیسی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌هایی که در این مراکز آموزش داده می‌شود می‌توانند با شمارۀ تلفن‌ ۳۳۳۲۹۹۳۵(۰۷۷) تماس بگیرند.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۹۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...