مدیر کانون زبان استان اصفهان:

ارائهٔ خدمات مناسب به مخاطبان رمز ماندگاری کانون زبان است

ارائهٔ خدمات مناسب به مخاطبان رمز ماندگاری کانون زبان است
مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان در وبیناری که با حضور مسئولان مراکز و کارکنان ستادی استان برگزار شد ارائهٔ خدمات مناسب به مخاطبان را رمز ماندگاری این مجموعهٔ آموزشی عنوان کرد و افزود: مردم همواره به دنبال موسساتی هستند که خدمات بهتری نسبت به سایرین به آن‌ها ارائه می‌دهند.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص آزمون آنلاین ترم پاییز پرداخت و از همکاران خواست نحوهٔ برگزاری آزمون آنلاین را برای زبان‌آموزان جدیدالورود توضیح داده و وقت بیشتری را برای این امر در نظر بگیرند.
 توصیه به تقوا و نظم در امور، درخواست حضور به موقع در مرکز، احترام به ارباب رجوع، تاکید بر اهمیت نوع بیان و نوع گفتار همکاران درانتقال موارد و مشکلات به مدرسان و...، برنامه‌ریزی و کلاس‌بندی دقیق و منطقی مسئولان مراکز از طریق ارتباط مستمر با زبان‌آموزان و ارتباط با مدرسان ومطالعهٔ دستورالعمل آزمون AD3 از دیگر موضوعاتی بود که وفاپور در این جلسه بر آن‌ها تاکید کرد.
مدیر کانون زبان زبان استان اصفهان همچنین به بیان توضیحاتی در خصوص ثبت‌نام ترم زمستان، حد نصاب کلاس‌های آنلاین، زمان ثبت‌نام اینترنتی، ثبت‌نام حضوری و آغاز ترم زمستان پرداخت و از همکاران خواست در روز ثبت‌نام حضوری پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود به طرح و پویش «هر کتابخانهٔ کانون پرورش، یک مرکز کانون زبان» اشاره کرد.
کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 15 مرکز و در شهر اصفهان دارای 8 مرکز آموزشی است. در برخی از مراکز این استان، زبان‌های غیرانگلیسی شامل آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و دوره‌های آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف نیز برگزار می‌گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن‌های 36615245 و 36612582 تماس بگیرید.
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰
تعداد بازدید : ۹۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...