در نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان با مدیر کانون زبان استان مطرح شد:

مراکز کانون پرورش فکری شعبه‌ای برای دفاتر کانون زبان

مراکز کانون پرورش فکری شعبه‌ای برای دفاتر کانون زبان
سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان در نشستی مشترک با مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان با اشاره به شیوع کرونا و تغییر شرایط آموزشی کشور عنوان کرد: مراکز آموزشی تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست، آموزش مجازی در حالت عادی مزایای بسیاری دارد و می‌تواند به عنوان آموزش مکمل اثربخش باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: نظام آموزشی ما هنوز به این نوع از آموزش نوین عادت نکرده و راه بسیاری در این زمینه در پیش داریم. شاید کرونا با همه گرفتاری و دردسرها جنبه مثبتی هم داشته باشد و به گفته قرآن کریم: "بلاء حسنا" باشد و بتواند در تنگناهای ایجاد شده توانایی‌های نهفته در عرصه مجازی را به ظهور برساند.

وی در ادامه به اهمیت استمرار فرایند آموزش و یادگیری تاکید کرد و گفت: کانون زبان از جمله مراکز آموزشی بوده که از ابتدای شیوع کرونا با برگزاری کلاس‌های مجازی رسالت خود را فراموش نکرده و با بهره‌گیری از امکانات خوب فضای مجازی و اساتید برجسته همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

قلمکاریان ضمن اشاره به امکانات خوب مراکز کانون پرورش فکری استان اصفهان افزود: در این شرایط کرونا و تاکید بر حضور حداقلی شهروندان، با ایجاد دفاتر کانون زبان در مراکز کانون پرورش فکری امکان دسترسی آسان و استفاده از خدمات این دفاتر برای زبان آموزان فراهم شده است.

در ادامه مسعود وفاپور مدیر کانون زبان استان اصفهان با اشاره به شرایط به وجود آمده و عدم بهره‌گیری از آموزش حضوری زبان‌آموزان گفت: با ایجاد بسترهای لازم و استفاده از اساتید مجرب فضای آموزشی مناسبی برای زبان‌آموزان فراهم شده و میزان استقبال شهروندان در تمامی گروه‌ها از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسال رضایتمند بوده است.

وی در خصوص فرصت‌های آموزش الکترونیکی و مجازی در شرایط شیوع کرونا اظهارداشت: محیط‌های مجازی با توجه به شرایط سنی زبان‌آموزان تعبیه شده و این دسترسی آسان شرایط آموزشی را بسیار هموار کرده است. آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی اسپانیایی، روسی و آموزش‌های ویژه آمادگی آیتلس و مکالمه انگلیسی همچنان در فضای مجازی به زبان آموزان ارائه می‌شود.

وفاپور در پایان با اشاره به حفظ سلامت شهروندان و دسترسی آموزشی آسان زبان‌آموزان گفت: با ایجاد دفاتر کانون زبان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایط مناسبی جهت بهره‌گیری آموزش مجازی زبان‌آموزان فراهم شده و در هفته آتی لیست دفاتر کانون زبان در مراکز منتخب کانون پرورش فکری به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۰۷۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...