پویش «هر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» به همدان رسید

پویش «هر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» به همدان رسید
در وبیناری که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان، سرپرست کانون زبان استان، کارکنان مراکز آموزشی کانون زبان و مربیان فرهنگی کانون پرورش استان برگزار شد اهمیت توجه به پویش «هر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش یک مرکز کانون زبان مطرح گردید.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این نشست مجازی بهناز ضرابی زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان عنوان داشت: کانون زبان ایران با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک مسیر مشغول فعالیت بوده و از یکدیگر جدا نیستند.
وی هدف کانون زبان را آموزش زبان‌های خارجی و هدف کانون پرورش فکری را کشف و پرورش استعدادهای نهفتهٔ کودکان و نوجوانان و غنی کردن اوقات فراغت آنان دانست و افزود: از همکاران ساعی خود می‌خواهم برای معرفی هر چه بیشتر کانون زبان تلاش کرده تا علاقه‌مندان جذب این مجموعهٔ آموزشی شوند.
در ادامه، رضا صابونچی، سرپرست کانون زبان استان همدان، ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل کانون پرورش فکری استان برای نگاه مثبتی که به کانون زبان دارند، به قدمت چندین سالهٔ کانون زبان ایران اشاره و از تلاش‌های شبانه‌روزی و زحمات بی‌شائبه دکتر مومنی، رییس کانون زبان ایران و همکاران ایشان تشکر و قدردانی نمود. 

وبینار همدان 2

صابونچی هم‌چنین ضمن توضیح در خصوص فرآیند ثبت‌نام زبان‌آموزان، ابراز امیدواری کرد که در آینده در شهرستان‌های استان نیز شاهد تأسیس مراکز کانون زبان باشیم. 
وی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانسته‌ایم در کنار تدریس زبان انگلیسی، تدریس زبان‌های آلمانی و فرانسه را نیز به صورت غیر حضوری آغاز کنیم.
سرپرست کانون زبان استان همدان هم‌چنین به عدم محدودیت برای شرکت در کلاس‌های مختلف عربی، ایتالیایی و روسی کانون زبان اشاره و بیان کرد: با توجه به مجازی بودن کلاس‌ها، زبان‌آموزان می‌توانند در سراسر کشور از این کلاس‌ها استفاده کنند.
کانون زبان ایران در استان همدان دارای یک مرکز آموزشی است که در آن زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه به خانم‌ها و آقایان در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌هایی که در این مرکز برگزار می‌شود می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن 08138222854 تماس بگیرید.
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲
تعداد بازدید : ۸۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...