سرپرست کانون زبان خراسان جنوبی:

مهمترین دغدغۀ ما گسترش سطح دانش علاقه‌مندان در شرایط ناشی از کروناست

مهمترین دغدغۀ ما گسترش سطح دانش علاقه‌مندان در شرایط ناشی از کروناست
طاهره دلاوریان، سرپرست کانون زبان استان خراسان جنوبی در وبیناری که با شرکت مدرسان این استان برگزار شد، مهمترین دغدغۀ این مجموعۀ آموزشی را گسترش سطح دانش علاقه‌مندان در شرایط ناشی از کرونا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: این وبینار به منظور تبادل تجربیات و بیان مشکلات موجود در کلاس‌های آنلاین و همچنین ارائۀ راه حل‌هایی جهت بهبود کیفیت و جذب حداکثری زبان‌آموزان برگزار شده است.

دلاوریان همچنین از خانوادۀ کانون زبان استان خراسان جنوبی دعوت کرد تا با همکاری یکدیگر جهت جذب حداکثری زبان‌آموز از طریق تبلیغات مناسب تلاش نمایند و این اقدام را جهادی به منظور گسترش سطح دانش علاقه‌مندان در وضعیت کنونی کشور دانست.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان خراسان جنوبی دارای 4 مرکز آموزشی در شهرهای بیرجند، قاین، طبس و سرایان است و در این مراکز زبان‌های انگلیسی و عربی به خانم ها و آقایان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۰۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...