توسط مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان صورت گرفت:

تقدیر از زبان‌آموز‌ رتبه‌ سوم جشنواره‌ ویدیویی «یلدایی به هشت زبان زنده‌ دنیا»

تقدیر از زبان‌آموز‌ رتبه‌ سوم جشنواره‌ ویدیویی «یلدایی به هشت زبان زنده‌ دنیا»
مدیر کانون زبان استان سیستان و بلوچستان از نگار مظاهر زبان‌آموز رتبه سوم جشنواره‌ ویدیویی «یلدایی به هشت زبان زنده‌ دنیا» تقدیر کرد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، معصومه هادی، مدیر کل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان استان در این مراسم عنوان کرد: آشنایی با زبان‌های گوناگون و مطالعه در مورد دستاوردهای دیگر فرهنگ‌ها، انسان را با گنجینه‌های فکری و هنری دیگر جوامع پیوند می‌زند.

وی در ادامه خطاب به نگار زهرا مظاهر عنوان کرد: تسلط شما به زبان انگلیسی راه روشنی است برای دریافت مفاهیم و دانش‌ها از منابع معتبر داخلی و خارجی که به زبان‌های دیگر نوشته شده است.

هادی سپس در پاسخ به پرسش نگار زهرا در مورد آینده‌ تحصیلی خود، به وی پیشنهاد کرد با طبقه‌بندی علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌های خود این مسیر پر هیجان را هموار کند و افزود: با توجه به اینکه شما یکی از زیرساخت‌های مهم را، که همان تعامل موثر با جهان پیرامون است، دارا هستید، نگاه بلند به آینده همراه با برنامه‌ریزی، بهترین گزینه برای ساختن آینده‌ای روشن است.

در بخشی از این گفت‌وگوی صمیمی، نگار مظاهر، که دانش‌آموز کلاس هشتم است و در مدرسه‌ تیزهوشان زاهدان تحصیل می‌کند در مورد آینده‌ تحصیلی خود با مدیرکل کانون مشورت کرد.زبان آموز سیستانی 2

در پایان مدیر کانون زبان ایران با اهدای لوح و جایزه از این زبان‌آموز کانون زبان و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به جهت کسب رتبه‌ سوم جشنواره‌ ویدیویی «یلدایی به هشت زبان زنده‌ دنیا» تقدیر کرد.

قابل ذکر است این مسابقه از سوی کانون زبان ایران در سطح کشوری برگزار شد و زبان‌آموزان کانون زبان به هشت زبان زنده‌ دنیا با هم به رقابت پرداختند.

 

۵ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۷۸۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...