پویش «بهترین کتابی که خوانده‌ام» در مرکز کودکان رشت برگزار شد

پویش «بهترین کتابی که خوانده‌ام» در مرکز کودکان رشت برگزار شد
پویش «بهترین کتابی که خوانده‌ام» به منظور به کارگیری آموخته‌های کلاس‌های آموزشی و اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، در مرکز آموزشی کودکان رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این پویش تعدادی از زبان‌آموزان سطوح  move و  jump در ویدئویی به معرفی بهترین کتابی که به زبان انگلیسی خوانده بودند پرداختند.

پس از بررسی و داوری این ویدئوها توسط صبا علی‌نژاد و طاهره فردجوانی از مدرسان این مرکز، پنج اثر منتخب در شبکه­های اجتماعی منتشر و توسط رای عمومی آثار برگزیده انتخاب و هدایایی به این زبان‌آموزان منتخب تقدیم شد.

کاربرد آموخته‌های کلاس‌های کانون زبان در زندگی روزانه، بهره‌مندی از توانمندی و تمرین در ارائه مطلب به زبان انگلیسی، تشویق زبان‌آموزان برای مطالعه به زبان­های دیگر، جذابیت بخشی به آموزش و ایجاد رقابت سالم بین کودکان و بالا بردن اعتماد به نفس در فرآیند یادگیری زبان از مهمترین اهداف برگزاری این پویش بوده است.
۶ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۸۱۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...