برگزاری مسابقۀ صداگذاری در کانون زبان استان گیلان

برگزاری مسابقۀ صداگذاری در کانون زبان استان گیلان
مسابقۀ صداگذاری به زبان انگلیسی در 4 مرکز رشت مطهری خواهر، رشت خواهر، رشت نوجوان خواهر و لاهیجان کودک در استان گیلان در 3 گروه سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مسابقه بخش‌هایی از 3 فیلم محبوب برای گروه‌های سنی مختلف انتخاب شد و پس از آموزش صداگذاری به زبان‌آموزان از آن‌ها خواسته شد تا آثار خود را جهت داوری توسط اساتید به مراکز آموزشی ارسال نمایند.

در نهایت از بین آثار برگزیده،  بهترین آثار در هر گروه سنی توسط مخاطبان شبکه‌های مجازی انتخاب و هدایایی به رسم یادبود به صاحبان این آثار اهدا شد.

ایجاد فضای شاد آموزشی با استفاده از فضای مجازی، بالا بردن اعتماد به نفس زبان‌آموزان برای استفاده از دانش زبانی، تمرین تلفظ صحیح و درست جملات برای زبان‌آموزان، بهره‌مندی ازخلاقیت فردی و جمله‌سازی برای فیلم‌های مورد نظر، ایجاد رقابت بین زبان‌آموزان برای اجرای بهتر به زبان دیگر، اهمیت دیالوگ سازی در فرآیند یادگیری زبان و تقویت رابطه دوطرفه بین زبانآموزان و مراکز کانون زبان ایران در فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه بود.

گفتنی است با توجه به استقبال کم نظیر زبان‌آموزان، طرح­های آموزشی به صورت مسابقه توسط کانون زبان این استان طراحی شده است که به زودی ارائه خواهد شد. 
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۰۱۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...