برگزاری وبینار « چگونه کلاس‌های آنلاین را جذاب‌تر برگزار کنیم» در خراسان رضوی

برگزاری وبینار « چگونه کلاس‌های آنلاین را جذاب‌تر برگزار کنیم» در خراسان رضوی
دورۀ آموزشی مجازی «چگونه کلاس‌های آنلاین را جذاب‌تر برگزار کنیم» ویژه مدرسان با حضور ابراهیم زره‌ساز، مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی و جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این وبینار آموزشی که توسط سیمین ملک‌زاده، کارشناس و مدرس استان برگزار شد پیرامون روش‌های جذاب‌تر برگزار کردن کلاس‌های آنلاین نکاتی عنوان گردید.

در این وبینار نکوزاد ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه مدیر کل کانون پرورش فکری استان از اجرای پویش هر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش یک مرکز کانون زبان تقدیر نمود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری موفق کلاس‌های آنلاین در ترم پاییز از مدرسان استان تشکر کرد.

در ادامه این وبینار زره‌ساز نیز در خصوص همکاری و تعامل نزدیک و سازنده بین کانون پرروش و کانون زبان ابراز خرسندی کرد و تاکید نمود این همکاری‌ها همچون گذشته به قوت خود ادامه یابد.

در پایان مدرسان با مفید عنوان کردن این وبینار خواستار برگزاری آن در ترم‌های آتی شدند.

کانون زبان ایران در استان خراسان رضوی دارای ۵ مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با  شماره تلفن ۳۸۴۸۰۲۷۴ (۰۵۱) تماس بگیرید.

۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۰۷۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...