کارشناسان و مدرسان اصفهانی به تشریح روش‌های مطلوب برگزاری کلاس‌های آنلاین پرداختند

کارشناسان و مدرسان اصفهانی به تشریح روش‌های مطلوب برگزاری کلاس‌های آنلاین پرداختند
در وبینار تخصصی که با حضور کارشناسان و مدرسان کانون زبان استان اصفهان برگزار شد روش‌های مطلوب برگزاری کلاس‌های آنلاین تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این وبینار با حضور دکتر سید محمد قلمکاریان، مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان، مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان و جمعی از کارشناسان و مدرسان گروه‌های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال استان برگزار شد.

تکنیک‌های جذاب‌تر برگزار کردن کلاس‌های آنلاین، تعیین سطح غیر حضوری و روش‌ها و چالش‌های آن، الزام به ارتباط تصویری با زبان‌آموز در حین تدریس، کنترل کلاس آنلاین و عدم دخالت خانواده در اجرای کلاس و ... از مهمترین موضوعاتی بود که در این وبینار به آن‌ها پرداخته شد.

وبینار اصفهان 2وبینار اصفهان 3

همچنین در این وبینار تخصصی بر مواردی همچون حضور منظم در کلاس، خلاقیت و ایجاد محیطی پویا و پر انرژی، گرفتن بازخورد و توجه به مشارکت زبان‌آموزان در فرآیند آموزش، استفاده از مهارت و توانایی‌های فردی افراد حین تدریس، رسیدگی به تکالیف زبان‌آموزان خصوصا در بخش کودک و نوجوان به طور منظم توسط مدرس، توضیح کامل قوانین و مقررات کلاس و همچنین انتظارات مدرس از زبان‌آموزان تاکید شد.

در پایان این وبینار مدیر کانون زبان استان اصفهان به بیان آماری در خصوص اقدامات صورت گرفته در این استان پرداخت و افزود: انشاالله با مساعدت همکاران و مسئولان مراکز شاهد رشد روز افزون این آمار باشیم.

وبینار اصفهان 4

وبینار اصفهان 5

وی همچنین در خصوص فرآیند بازدید از کلاس‌ها عنوان کرد: بازدید از کلاس‌ها جهت ارتقاء، با توجه به سیاست‌های جدید کانون زبان و بر اساس نیاز استان و توانایی و قابلیت فرد صورت می‌گیرد. ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و به زبان‌آموزان عزت نفس دهیم و باعث سرخوردگی‌ آن‌ها نشویم.

در پایان این وبینار به بیان مسائل مربوط به کلاس‌های آنلاین در ترم‌های گذشته و بهره‌گیری از پیشنهادات مدرسان پرداخته شد.
۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۱۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...