حضور مدیر کانون زبان چهارمحال و بختیاری در مرکز «سامد»

حضور مدیر کانون زبان چهارمحال و بختیاری در مرکز «سامد»
محمد مردانی، مدیر کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات مطرح شده در خصوص این مجموعۀ آموزشی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: در یک ساعت و 30 دقیقه‌ای که در این مرکز پاسخگوی همشهریان عزیز بودم در خصوص آموزش آنلاین، جذب مدرس، نحوۀ ثبت‌نام و ... سوالاتی مطرح شد.

مردانی ادامه داد: قدردانی زبان‌آموزان و والدین آن‌ها از نحوۀ برگزاری کلاس‌های آنلاین در ایام شیوع ویروس کرونا از دیگر موضوعات مطرح شده در این تماس‌ها بود.

چهارمحال

حضور مدیر کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری به همراه فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان روز دوشنبه 29 دی ۱۳۹۹ از ساعت 9 الی 10:30 در مرکز سامد صورت گرفت.

گفتنی است، سامانه پاسخگویی سامد «سامانۀ الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکۀ یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور با شماره تلفن 111 است که به وسیلۀ آن شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را مطرح نمایند.

۲۹ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۱۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...