سرپرست کانون زبان در گیلان و قزوین منصوب شد

سرپرست کانون زبان در گیلان و قزوین منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی سید مجید محمدنژاد را به عنوان "سرپرست کانون زبان استان گیلان" و میترا نظری را به سمت "سرپرست کانون زبان استان قزوین" منصوب کرد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این احکام آمده است: "امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید."

رییس کانون زبان ایران همچنین با اهدا لوح از زحمات محمد زارعی سرپرست پیشین استان قزوین و خدیجه تقی‌پور مدیر پیشین استان گیلان قدردانی کرد.  

محمدنژاد فارغ‌التحصیل رشتۀ مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی پیش از این به عنوان سرپرست مرکز آموزشی بندرانزلی، مسئول مرکز آموزشی نامجو رشت و کارمند مرکز آموزشی رشت در این مجموعه در حال فعالیت بوده است.

همچنین نظری دانش‌آموختۀ رشتۀ نرم‌افزار در مقطع کارشناسی است. وی از سال 92 با این مجموعۀ آموزشی همکاری داشته است.
۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۷۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...