ما را شود به گوشه ایوان صدا کنی؟

ما را شود به گوشه ایوان صدا کنی؟
مصیبت درگذشت علی اکرمی ضایعه ای جانگداز بر پیکر نسل دوم انقلاب است. او از روزنامه‌نگاران و فعالان فرهنگی کشور بود که همزمان با آغاز شیوع کرونا، با به خدمت درآوردن دانش خود، کلاس‌های آنلاین ویژه کودک و نوجوان کانون زبان را راه‌اندازی کرد و به جمع خانواده بزرگ کانون زبان ایران پیوست.

وی که دوره لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک گرفته بود، در ادامه با ورود به رشته جامعه‌شناسی، تحصیلات خود را در مقاطع تکمیلی ادامه داد و همچنین تجربه سال‌ها فعالیت در فضای رسانه‌ای را در کارنامه خود داشت. اهالی مطبوعات او را به سعه صدر، رواداری و پرهیز از تنگ‌‌ نظری، اجتناب از نگاه‌های دور از تساهل و همچنین کمک بی‌دریغ به دوستان و همکارانش می‌شناختند که از هیچ لطفی دریغ نمی‌کرد.
علی اکرمی که چند روزی بود به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی بستری شده بود، صبح امروز دهم اسفند، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت. او در آخرین توییت خود در روز جمعه، خطاب به حضرت امیرالمومنین نوشت: ما را شود به گوشه ایوان صدا کنی؟

ضمن اظهار تأثر و تألم از فقدان این عضو فرهیخته و توانای خانواده کانون زبان ایران، خود را در غم عزیزش شریک دانسته، رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال خواستار است و امیدوار است ایزد منان به خانواده، همسر و فرزندان عزیز او صبر و آرامش عنایت کند.
در پایان امیدواریم با رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در آستانه ورود به سال جدید و ایام نوروز، دیگر شاهد از دست رفتن چنین سرمایه‌های انسانی و فرهنگی ایران عزیز نباشیم.
روحش شاد و همنشین مولا امیرالمومنین باد...

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۹۳۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...