وبینار "چالش‌های تعیین سطح زبان‌آموزان" در استان فارس برگزار شد

وبینار "چالش‌های تعیین سطح زبان‌آموزان" در استان فارس برگزار شد
وبینار تخصصی چالش‌های تعیین سطح زبان‌آموزان توسط کارشناسان آموزشی استان فارس با حضور مدرسان تعیین سطح گروه‌های مختلف آموزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس در رابطه با این رویداد عنوان کرد: هدف از برگزاری نشست‌هایی از این قبیل، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قوی علمی - آموزشی استان با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های آموزشی مدرسان استان بوده است که به صورت دوره‌ای با محوریت موضوعات و مسائل مختلف آموزش زبان در استان برگزار می‌شود. 
در این رویداد که با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدرسان تعیین سطح و کارکنان مراکز آموزشی برگزار شد، جنبه‌های روانی مصاحبه با زبان‌آموزان، چالش‌ها، راهکارها و نکات لازم توجه در تعیین سطح غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) و مسائل جانبی فرآیند تعیین سطح زبان‌آموزان نظیر نحوه مواجهه و مدیریت ورود والدین در فرآیند‌های آموزشی توسط کارشناسان آموزشی استان تشریح و تبیین گردید.
 
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۱۵۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...