پیش ثبت‌نام فراگیری سایر زبان‌ها برای زبان‌آموزان دارای سابقه در سامانۀ جامع

پیش ثبت‌نام فراگیری سایر زبان‌ها برای زبان‌آموزان دارای سابقه در سامانۀ جامع
امکان پیش ثبت‌نام برای زبان‌آموزانی که دارای سابقه در سامانۀ جامع کانون زبان ایران هستند و تمایل به فراگیری زبان‌های دیگر در این مجموعۀ آموزشی دارند، فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، با توجه به علاقه‌مندی زبان‌آموزان به فراگیری چند زبان و افزایش درخواست‌ها از سوی آن‌ها برای برگزاری کلاس‌های جدید آنلاین، با درنظر گرفتن شرایط کنونی آموزش به دلیل فراگیری ویروس کرونا، امکان پیش ثبت‌نام برای زبان‌آموزانی که دارای سابقه در سامانه جامع هستند جهت فراگیری سایر زبان‌ها مهیا شد.

بر همین اساس این امکان برای زبان‌آموازن فراهم شده است تا از این پس فعالیت‌هایی از قبیل ثبت‌نام، واریز شهریه، نمرات، سوابق زبان‌های مختلف تحصیلی، مدرک و... را در یک پنل واحد مشاهده نموده و با این امکان جدید مدیریت بهتری درخصوص روند فراگیری زبان‌های مختلف و دستیابی اطلاعات خود در یک پنل واحد در سامانۀ جامع کانون زبان ایران داشته باشند.

برای بهره‌مندی از این اقدام زبان‌آموزان لازم است وارد قسمت پیش ثبت‌نام سامانۀ جامع کانون زبان شده و کد ملی خود را وارد نمایند؛ پس از ثبت کد ملی و نمایش اطلاعات فردی، نوع زبانی که تمایل به فراگیری آن دارند را انتخاب نموده و با توجه به انتخاب (شروع از مبتدی و یا تعیین سطح) پیش ثبت‌نام خود را به اتمام برسانند.  بعد از انجام مرحلۀ فوق مرکز منتخب هماهنگی لازم را با زبان‌آموزان جهت تکمیل امور از جمله ثبت‌نام و.. انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است زبان‌آموزانی که برای فراگیری دو زبان یا بیشتر از قبل دارای پنل‌های مختلف در سامانه هستند جهت تجمیع و بهره‌مندی از این امکان باید با مراکز آموزشی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به  این‌جا مراجعه نمایید.


 

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۰۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...