پیش ثبت‌نام آزمون تورفل روسی از یکم خرداد ماه

پیش ثبت‌نام آزمون تورفل روسی از یکم خرداد ماه
پیش ثبت‌نام اینترنتی آزمون بین‌المللی زبان روسی تورفل از یکم تا دهم خردادماه انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ثبت‌نام اولیه در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.ilireg.ir و پرداخت به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.
این آزمون قرار است به صورت آنلاین در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شود.
زمان پرداخت حضوری شهریه ثبت نام ۸ تا ۱۲ خردادماه و محدوده زمانی برگزاری آزمون ۲۶ تا ۲۹ تیرماه خواهد بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون می‌توانند با واتساپ بیزینس دپارتمان روسی با شماره ۸۸۴۹۲۳۶۹ تماس گرفته یا پیام ارسال کنند.
گفتنی است، آزمون تورفل ( ТРКИ) آزمونی در سطح استاندارد جهانی برای سنجش اطلاعات و توانایی افراد در زبان روسی است. این آزمون در بیش از ۱۰۰ مرکز نمایندگی در ۴۰ کشور مختلف و در 6 سطح مختلف С2, С1, В2, В1, А2, А1 برگزار می‌شود. گواهی این آزمون توسط بیش از ۱۰۰۰ سازمان (از جمله سازمان ملل) در انگلیس، یونان، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، چین، کره، لهستان، ترکیه، سوئیس و دیگر کشورها شناخته شده است.
مرکز آزمون زبان‌های دانشگاه سن‌پترزبورگ روسیه بیش از 20 سال یکی مهمترین مراکز برگزاری این آزمون بوده است. از سال ۱۴۰۰ کانون زبان ایران با همکاری این مرکز امکان برگزاری این آزمون در ایران را به صورت آنلاین فراهم آورده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۳۸
تعداد بازدید : ۵,۲۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...