مدیر آموزشی معاونت آموزشی تاکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از ابزارهای جدید آموزشی و سامانه‌های آنلاین

لزوم بهره‌گیری از ابزارهای جدید آموزشی و سامانه‌های آنلاین
دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش معاونت آموزشی و مدیر دپارتمان عربی کانون زبان ایران بر لزوم بهره‌گیری مدرسان از ابزارهای جدید آموزشی و آشنایی با سامانه‌های آنلاین در برگزاری کلاس‌های آنلاین تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه در جلسه‌ای که به صورت مجازی با حضور جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان خراسان رضوی و مدرسان، کارشناسان و همکاران بخش غیر انگلیسی این استان برگزار شد موضوع متمایز دیدن و عمل کردن در کانون زبان به واسطه سروکار داشتن با تمامی قشرها در فضای کانون را مطرح و بر اهمیت بازدهی آموزشی تاکید کرد.
وی عنوان کرد: این مهم میسر نمی‌شود مگر این که مدرسان کانون زبان به نحوۀ تدریس اهمیت دهند، تا موجب رضایتمندی زبان‌آموزان گردد.
زنگنه همچنین به برگزاری دوره‌های آنلاین کشوری با هدف پوشش حداکثری تمام زبان‌آموزان سطح کشور در بخش غیر انگلیسی اشاره و خاطر نشان نمود: برای برگزاری کلاس آنلاین باکیفیت‌تر باید دیدی درست و تصویری مثبت داشته باشیم.
مدیر آموزش معاونت آموزشی و مدیر دپارتمان عربی کانون زبان همچنین به ایجاد بخش نوجوان عربی از سال 97 اشاره و خاطر نشان نمود که کتب و روش‌های تدریس بخش عربی در حال تغییرات اساسی و کاملا انحصاری  است که انشاالله در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
زنگنه در این جلسه در خصوص برگزاری کلاس‌های برون کانونی در مجموعه‌هایی مانند آستان قدس رضوی، سازمان حج و اوقاف، حوزۀ علمیه، وزارت بهداشت، وزارت نفت، مدارس غیرانتفاعی، سازمان میراث و گردشگری نیز به ارائه طریق پرداخت.
در ادامه نکوزاد ضمن تشکر از حضور مدیر آموزش معاونت آموزشی و مدیر دپارتمان عربی کانون زبان و امکان تعامل نزدیک بین اساتید و مدیران ستادی، برگزاری چنین جلساتی را فرصت مغتنمی جهت به روزرسانی اطلاعات همکاران اداری و مدرسان به شمار آورد. 
 وی همچنین ضمن ارائۀ آمار زبان‌آموزان بخش عربی در استان خراسان رضوی، بر ضرورت استفاده از فرصت کلاس‌های آنلاین در مواردی که زبان‌آموزان دارای محدودیت حضور بودند اشاره و عنوان کرد: جامعۀ مخاطب کانون زبان می‌تواند بسیاری از کشورها را شامل شود و البته نقش مدرسان در جذب جامعۀ مخاطبان مهم و تاثیرگذار است.
مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی در پایان از توجه مدرسان این مجموعه به اصل مهم تکریم ارباب رجوع به واسطۀ روش‌های جذاب، خلاقانه و به روز، روش‌های تدریس و انتقال مفاهیم و برخورد خوب مدرسان و ایجاد آرامش در کلاس که نقش بسزایی در یادگیری دارد، تشکر کرد.
در پایان جلسۀ پرسش و پاسخ با مدرسان برگزار شد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۰۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...