زمان برگزاری آزمون آنلاین ترم بهار تغییر کرد+اطلاعات تکمیلی

زمان برگزاری آزمون آنلاین ترم بهار تغییر کرد+اطلاعات تکمیلی
به منظور مشارکت همگانی در انتخابات ریاست جمهوری، زمان برگزاری آزمون آنلاین پایان ترم بهار ۱۴۰۰ کانون زبان ایران تغییر کرد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این جابه‌جایی و تغییر، به منظور مشارکت همگانی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و عدم تداخل نرم‌افزارها و کاهش احتمالی سرعت خدمات اینترنتی صورت گرفته است.
آزمون آنلاین پایان ترم بهار، قرار بود در روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شود که با تصمیم جدید، در بازۀ زمانی روزهای شنبه ۲۹ خردادماه تا سه‌شنبه ۱ تیرماه برگزار می‌شود.
آزمون آنلاین ترم بهار ۱۴۰۰ کانون زبان ایران (تمامی سطوح به جز ۳ Advanced) از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ خردادماه آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ روز سه شنبه یکم تیرماه به پایان می‌رسد.
این آزمون شامل واژگان، گرامر و درک مطلب و همچنین فاقد بخش شنیداری (Listening)  خواهد بود.
برای هر زبان‌آموز ۲ بار فرصت شرکت در آزمون فراهم است (دفعه دوم اختیاری است) که بالاترین نمره منظور خواهد شد. این موضوع به دلیل شرایط خاص همچون قطعی برق، اینترنت و ... لحاظ شده است و درصورت بروز هرگونه خطای فنی و عدم امکان ادامۀ آزمون، زبان‌آموزان می‌توانند از فرصت دوم خود استفاده نمایند.
برای مشاهده مدت زمان آزمون و همچنین راهنمای شرکت در آزمون آنلاین ترم بهار ۱۴۰۰ (تمامی سطوح به جز Advanced ۳) می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۴,۳۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...