مدیر دپارتمان آلمانی:

کادر آموزشی متخصص یکی از عوامل رضایتمندی مخاطب است

کادر آموزشی متخصص یکی از عوامل رضایتمندی مخاطب است
دکتر فاطمه روحی، مدیر دپارتمان آلمانی کانون زبان ایران بر به روزرسانی و تغییرات در متد کتب آموزشی این بخش اشاره و افزود: کادر آموزشی متخصص یکی از عوامل رضایتمندی مخاطب است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، روحی در جلسه‌ای که به صورت مجازی با جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی و مدرسان و کارشناسان این بخش برگزار شد گفت: بهره‌مندی از مدرسان توانمند از لحاظ سابقه و بار علمی می‌تواند در کیفیت آموزش موثر باشد. مدرسان باید با تمرین مداوم با سیستم و سامانه‌های آموزشی روند کار با آن‌ها را بیاموزند و در این مهارت توانمند شوند.

وی افزود: فراگیری زبان آلمانی برای گروه نوجوانان امکان‌پذیر است و لازم است استان‌ها مدرسان این بخش را به ادارۀ مرکزی معرفی کنند تا آموزش‌های لازم به آن‌ها صورت گیرد.

در بخش دیگر این جلسه نکوزاد از همکاری بخش‌های غیر انگلیسی و پشتیبانی‌های این گروه تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها با دپارتمان‌های مختلف هم‌اندیشی و وصول راهکارهای عملیاتی جهت ارتقا کیفی و کمی کلاس‌های غیر انگلیسی در استان است.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ بین مدیر دپارتمان آلمانی و مدرسان و کارشناسان این بخش برگزار شد.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۱۰۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...