برگزاری دورۀ بازآموزی و توانمندسازی مدرسان کانون زبان ایران

برگزاری دورۀ بازآموزی و توانمندسازی مدرسان کانون زبان ایران
به همت بخش امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران دورۀ بازآموزی و توانمندسازی مدرسان گروه سنی جوان و بزرگسال در محیط Adobe Connect در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره یک روزه به مدت ۸ ساعت به منظور به روز کردن دانش آموزشی، تکنولوژی و روانشناختی مدرسان این مجموعۀ آموزشی طراحی شده است.

مروری بر روش تدریس کانون زبان ایران و بررسی تغییرات آن با توجه به برگزاری کلاس‌های آنلاین، مهارت‌های مدیریت کلاس آنلاین و روش مواجهه با چالش‌های احتمالی در این کلاس‌ها، نحوۀ ارزیابی و ارائۀ بازخورد موثر، آموزش‌های روانشناختی با هدف افزایش اثربخشی کلاس‌های آنلاین و بهبود روابط مدرس-زبان‌آموز و دورۀ آموزشی نرم‌افزاری-سخت‌افزاری پلتفرم‌های آموزشی مورد استفاده در کانون زبان از محورهای اصلی این دوره است.

مدرسان شرکت کننده در اولین دوره با نظر مدیران استان و کارشناسان بازدید انتخاب شده‌اند اما در دوره‌های بعدی که متعاقبا اعلام خواهد شد حضور مدرسان اختیاری خواهد بود.

همچنین قرار است دوره‌های مشابهی برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان نیز برگزار شود.

۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۶۸۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...