سرپرست کانون زبان با مسئولان بخش‌های غیرانگلیسی دیدار و گفت و گو کرد

سرپرست کانون زبان با مسئولان بخش‌های غیرانگلیسی دیدار و گفت و گو کرد
رضا لیاقی، سرپرست کانون زبان ایران با دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش معاونت آموزشی و مسئولان بخش‌‌های غیرانگلیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه لیاقی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مسئولان بخش‌های غیرانگلیسی و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها از مسئولان خواست تا وی را در به ثمر رساندن وظیفۀ خطیری که به عهدۀ گرفته است یاری کنند.

مسئولان غیر انگلیسی 2
وی با اذعان به اهمیت فعالیت بخش‌های غیرانگلیسی در کانون زبان برای گسترش و پیشرفت بیش از پیش این بخش‌ها قول مساعدت داد.
در ادامه زنگنه با تاکید بر اهمیت فعالیت‌ها در بخش‌های غیرانگلیسی، همکاری و تعامل بیشتر سایر قسمت‌ها با بخش‌های غیرانگلیسی را جهت پیشبرد اهداف کانون زبان خواستار شد.
وی با اشاره به مزیت رقابتی بخش‌های غیرانگلیسی نسبت به سایر بخش‌ها بر توجه بیشتر به این حوزه تاکید کرد.

مسئولان غیرانگلسی 3
فعال‌تر کردن بخش‌های غیرانگلیسی از طریق تبلیغات، اطلاع‌رسانی بهینه و جذب زبان‌آموز و بالا بردن سطح کیفی و کمی کلاس‌ها به صورتی که توجه به مقوله کمیت به موضوع کیفیت لطمه‌ای وارد نکند از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در این دیدار همچنین به موضوع ادامۀ همکاری کانون زبان با مراکز بین‌المللی برای برگزاری آزموهای بین‌المللی موجود در بخش‌های غیر انگلیسی کانون و ایجاد تفاهم‌نامه برای زبان‌های دیگر نیز پرداخته شد.

مسئولان غیرانگلیسی 4
در ادامه هر یک از مسئولان بخش‌های غیرانلگیسی به ارائۀ توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و برنامه های‌آتی در حوزۀ مربوط به خود پرداختند.
در پایان زنگنه ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر به بخش‌های غیرانگلیسی این بخش‌ها بتوانند پویاتر و با کیفیت‌تر از گذشته به فعالیت‌هایشان ادامه دهند.

۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۰۰۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...