رییس کانون زبان در دومین بازدید استانی به مازندران سفر کرد

رییس کانون زبان در دومین بازدید استانی به مازندران سفر کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران پس از بازدید از برخی مراکز استان تهران در دومین سفر استانی به مازندران رفت.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی عصر روز چهارشنبه، پس از وبینار مدیران استانی، ستادی و مسئولان مراکز تا پاسی از شب با همراهی مجتبی حسن پورضرغام، مدیر پهنهٔ شرق و جنوب از مراکز پردیس و دماوند و سپس با حضور  حامد فاضلی، مدیر استان مازندران از مراکز رضوان آمل، بابل خواهران و بابل برادران بازدید و با کارکنان بخش‌های مختلف گفت‌وگو کرد.
وی همچنین در نخستین روزهای تصدی این سمت با همراهی محسن تشیعی زنجانی، مدیر پهنهٔ شمال و غرب از مراکز  شهرک غرب خواهران و برادران، شهران و سعادت آباد در این پهنه و همچنین مرکز آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان بازدید کرده بود.
کیانی در هر یک از این بازدیدها ضمن گفت‌وگویی صمیمانه با کارکنان در خصوص تعداد زبان‌آموزان، مدرسان و کارکنان، امکانات آموزشی و … در مراکز فوق اطلاعاتی را کسب و با شرکت در کلاس‌های آنلاین در جریان فرآیند تدریس آن‌ها قرار گرفت.
وی همچنین از زحمات و تلاش های مدیران، مدرسان، کارشناسان و کارکنان کانون زبان تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، مدیریت استان تهران پهنه غرب و شمال در شهرک غرب، انتهای خیابان حسن سیف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده و برای آگاهی از مراکز زیرمجموعه آن و همچنین دوره‌هایی که در آن‌ها تدریس می‌شود می‌توانید با شماره ۸۸۳۷۸۵۴۰ تماس بگیرید.
مدیریت استان تهران پهنه شرق و جنوب نیز در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، پلاک ۴۳ قرار دارد و شماره تلفن‌های ۶۶۹۵۳۵۰۸، ۶۶۴۵۹۲۰۸ و ۶۶۴۵۹۱۸۰ مربوط به دفتر این پهنه است.
کانون زبان ایران در استان نیز مازندران دارای 32 مرکز آموزشی است و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌هایی که در مراکز این استان آموزش داده می‌شود می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۰۱۱۳۲۳۶۶۴۹۳ تماس بگیرید.

بازدید مازندران 2

بازدید مازندران 3

بازدید مازندران 3

بازدید مازندران 5

 

۲۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۴۲۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...