دکتر کامران احمد گلی به دیار باقی شتافت

دکتر کامران احمد گلی به دیار باقی شتافت
چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار
«دکتر کامران احمد گلی» کارشناس و مدرس موفق سال‌های دور کانون زبان ایران پس از تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کرونا به دیار باقی شتافت.
رییس کانون زبان ایران به مناسبت درگذشت وی پیام تسلیتی صادر نمود و این ضایعه تاسف بار را به خانوادهٔ وی به ویژه برادر ایشان که از مدرسان این مجموعه است و خانوادهٔ بزرگ کانون زبان و همکاران دانشگاه خوارزمی تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است:
«درگذشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر احمدگلی، مدرس محترم کانون زبان بر اثر بیماری کرونا موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب و مدرسان و همکاران سخت کوش و وفادار این مجموعه شده است. بی‌شک زحمات و دلسوزی‌های این مدرس پرتلاش در خاطر زبان‌آموزان و همکاران ماندگار خواهد ماند. روحش شاد»
احمدگلی دانشیار گروه آموزشی زبان‌های خارجی، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مترجم بود. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی از همین دانشگاه و دکترای زبان و ادبیات انگلیسی را از دانشگاه بیرمنگام انگلستان دریافت کرده بود.
۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۰۷:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۹۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...