برگزاری بازدید مجازی از بزرگترین پایگاه اطلاعات علمی و استنادی کشور

برگزاری بازدید مجازی از بزرگترین پایگاه اطلاعات علمی و استنادی کشور
به همت کانون زبان استان فارس، بازدید مجازی از بزرگترین پایگاه اطلاعات علمی و استنادی کشور؛ مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، به همت کانون زبان استان فارس، رویداد بازدید مجازی از بزرگترین پایگاه اطلاعات علمی و استنادی کشور؛ مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) روز سه‌شنبه ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در بستر مجازی ادوبی کانکت برگزار خواهد شد.
رحیمیان، سرپرست استان فارس با اشاره به فراهم بودن بسترهای مناسب جهت ارتقا سطح دانش تخصصی و آشنایی همکاران به ویژه مدرسان توانمند و مجرب کانون با آخرین یافته‌ها و تحقیقات علمی – پژوهشی حوزه‌های فعالیت کانون از جمله آموزش زبان‌های خارجی، بیان داشت: "پایگاه‌های اطلاعات علمی – استنادی مرکز منطقه‌ای و ISC با دارا بودن بیش از 8 میلیون سند و مدرک علمی در قالب مقاله، کتاب، نشریات، پایان‌نامه و رساله در کنار بکارگیری نظام سنجش و اعتبار بخشی علمی به عنوان یکی از مراجع مهم و شاخص در فرایند مرجع‌گزینی و جستجوی علمی منابع معتبر پژوهشی کشور محسوب می‌شود که خوشبختانه با توجه به استقبال و رویکرد مثبت دکتر کیانی رییس کانون زبان ایران، با رایزنی‌های صورت گرفته با مدیریت پایگاه مزبور، بزودی امکان دسترسی به منابع هر دو پایگاه برای کارکنان کانون زبان در سراسر کشور برقرار خواهد شد.
گفتنی است در این رویداد شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف هر دو مجموعه، با منابع متنوع نمایه شده در این پایگاه‌ها، شیوه جستجوی مدارک و نحوه علم‌سنجی و ارزش گذاری پژوهشی آثار تحقیقاتی آشنا شوند. علاقه‌مندان می‌توانند با ورود از طریق نشانی http://ac36.eili.ir/fars  در بستر ادوبی کانکت بصورت میهمان در این رویداد حضور بهم رسانند.
۱۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۸۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...