به‌ زودی
واکسیناسیون همهٔ کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران

به‌ زودی<br>واکسیناسیون همهٔ کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران
پس از پیگیری ‌های رییس کانون زبان ایران و هماهنگی های انجام شده از سوی دکتر علی اکبر زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با وزارت آموزش و پرورش امکان واکسیناسیون تمامی کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، هادی یوسف زاده بیرق، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اشاره به این خبر طی بخشنامه ای توجه همکاران را به نکات زیر جلب کرد.

۱. همکاران حتماً باید در تاریخ و ساعت اعلام شده جهت دریافت واکسن مراجعه نمایند تا از تجمع افراد جلوگیری شود. در غیر اینصورت نوبت فرد قابل تمدید نخواهد بود. ( با همراه داشتن کارت ملی و پرسنلی)

۲. افرادی که نوبت اول و یا هر دو نوبت واکسن را قبلاً از طریق دیگری دریافت نموده‌اند، نیاز به مراجعه ندارند.

۳. کسانی که در ایام اخیر مبتلا به بیماری‌ کرونا شده‌اند باید حداقل ۴ تا ۶ هفته بعد از بهبودی علائم، جهت تزریق واکسن مراجعه نمایند. (برای افزایش اثربخشی و ایمنی زایی واکسن)

۴.همکارانی که حساسیت دارویی خاص و یا بیماری‌های خاص از گذشته دارند لازم است قبل از مراجعه با پزشک خود مشورت نمایند.

۵.افرادی که جهت دریافت واکسن مراجعه می‌نمایند لازم است قبل از آن در شرایط گرسنگی و تشنگی ( همانند رژیم غذایی خاص و روزه داری) نباشند.

۶.بعد از تزریق واکسن تا ۴۸ ساعت احتمال بروز عوارض مختصر همانند تب یا بدن درد و سر درد (علائم خفیف سرماخوردگی) ممکن است وجود داشته باشد که نگران کننده نیست. ( آب زیاد مصرف شود)

۷. در صورت وجود عوارض شدید مانند تنگی نفس شدید - کاهش سطح هشیاری و واکنش‌های حساسیتی لازم است به پزشک مراجعه نمایند.

همچنین وی خاطرنشان کرد زمان و مکان واکسیناسیون متعاقباً به اطلاع همکاران خواهد رسید.
۱۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۶۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...