برگزاری وبینار توجیهی ویژۀ زبان‌آموزان مبتدی در استان یزد

برگزاری وبینار توجیهی ویژۀ زبان‌آموزان مبتدی در استان یزد
وبینار توجیهی ویژۀ زبان‌آموزان مبتدی در استان یزد با حضور مدیر استان، کارکنان اداری، کارشناسان استان، زبان‌آموزان و والدین آن‌ها برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رضا خادم آستانه، مدیرکانون زبان استان در این وبینار عنوان کرد: با توجه به جذب بیش از 1700زبان‌آموز مبتدی در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در استان یزد و لزوم صحبت و توجیه والدین به خصوص در بخش کودک و نوجوان، این وبینارها برگزار شد.

وبینار یزد 2

در این سری وبینارها که به تفکیک رده‌های سنی در جلسات مختلف برگزار گردید توضیحات کلی درباره کانون زبان، دوره‌های موجود،  مقررات وآیین نامه‌ها، اهمیت آموزش زبان دوم و اهمیت آموزش‌های آنلاین در شرایط همه‌گیری کرونا، نحوۀ ارزیابی، معرفی فضاهای مجازی و ... توسط مدیر استان و کارکنان عنوان شد.

وبینار یزد 3

همچنین در ادامه یکی از کارشناسان استان در خصوص چرایی آموزش آنلاین، باید و نبایدها و همچنین نکات آموزشی مهم که در پیشرفت زبان‌آموزان موثر و مفید است به ارائۀ نکاتی پرداخت و پیشنهادات لازم را به زبان‌آموزان و والدین آن‌ها ارائه کرد. 
در پایان این جلسه به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.
۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۰۱
تعداد بازدید : ۷۱۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...