رییس کانون زبان در چهارمین بازدید استانی به قزوین سفر کرد

رییس کانون زبان در چهارمین بازدید استانی به قزوین سفر کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به همراه محمد صفری از مدیران ستادی به قزوین سفر و از مراکز آموزشی این استان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در این سفر با میترا نظری، سرپرست کانون زبان استان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.  
کیانی در وبیناری با حضور مدرسان و کارشناسان، راهکارها و اهداف کانون زبان را بررسی و در خصوص تکریم مخاطبان، امکانات آموزشی در کلاس‌ها، شرایط جذب و نگهداشت زبان‌آموز، ایجاد انگیزه شغلی، آموزش زبان های متنوع و … نکاتی را مطرح کرد.

بازدید قزوین 2

رییس کانون زبان در ادامه جهت بهبود بیش از پیش روند آموزش و سطوح کیفی پشتیبانی، زیرساخت و سیستم‌های برگزاری کلاس‌ها به ایراد نقطه نظرات موثر پرداخت.
این نشست به صورت زنده در صفحه رسمی کانون زبان قزوین پخش شد و زبان‌آموزان و اولیا آن‌ها نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
در این نشست مژده اروجی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان قزوین نیز حضور داشت و به پیوند مستحکم‌تر کانون زبان و کانون پرورش فکری اشاره نمود.

بازدید قزوین 3

۲۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۲۵۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...