پانزدهمین دورۀ آزمون بین‌المللی اسپانیایی DELE برگزار می‌شود

پانزدهمین دورۀ آزمون بین‌المللی اسپانیایی DELE برگزار می‌شود
پانزدهمین دورۀ آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE در آبان ماه ۱۴۰۰ طی دو روز برگزار می‌شود.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، آزمون کتبی نوجوانان قرار است در روز ۲۱ آبان ماه برای سنین بین ۱۱ تا ۱۷ سال و آزمون کتبی بزرگسالان در روز ۲۲ آبان ماه برای تمامی سنین در تهران برگزار شود، همچنین تاریخ برگزاری آزمون‌های شفاهی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.
پیش ثبت‌نام اینترنتی در روزهای ۶ تا ۱۳ شهریور ماه در آدرس www.ilireg.ir و پرداخت شهریه حضوری در روزهای ۲۰ تا ۲۷ شهریور ماه به صورت حضوری در مرکز آموزشی جم واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، نبش غفاری، پلاک ۳۳ صورت می‌گیرد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون می‌توانند با واتساپ بیزینس دپارتمان اسپانیایی با شماره ۸۸۴۹۲۱۹۲ تماس گرفته و یا به همین شماره پیام ارسال کنند.
گفتنی است، برگزاری آزمون DELE منوط به تصمیم ستاد کرونا در تاریخ مذکور است.
آزمون‏ DELE، معتبرترین آزمون بین‌المللی در زبان اسپانیایی است که در سطوح A۱ تا C۲ در کانون زبان ایران به عنوان تنها "مرکز رسمی و نمایندگی امتحانات DELE در ایران" برگزار می‏‌گردد.

  

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۱۱۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...