زبان آموز زنجانی:

با ۹۱ درصد زبان، نفر اول کنکور هنر شدم

با ۹۱ درصد زبان، نفر اول کنکور هنر شدم
سید سپهر فرندی، زبان آموز کانون زبان زنجان و رتبه اول کنکور هنر عنوان کرد: با آموزش‌هایی که در این مجموعه آموزشی گذراندم توانستم درس زبان را در کنکور ۹۱ درصد بزنم.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در جلسه ای که با حضور علیرضا نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری و مهدی حاجی خانی، مدیر کانون زبان  زنجان برگزار شد از سید سپهر فرندی دانش‌آموز رتبه اول کنکور هنر سال ۱۴۰۰و زبان آموز کانون زبان ایران تجلیل شد.

نفر اول کنکور هنر3

در این جلسه نوری اظهار داشت: این دانش آموزان برای همه خانواده های شهر و مسئولان مایه افتخار است.
وی در ادامه به ارزش والای والدین به ویژه مادران در موفقیت فرزندان شان اشاره کرد و گفت: موفقیت های کودکان و نوجوانان و به ثمر رسیدن آن ها مرهون زحماتی است که پدر و مادر در این راه به خود متحمل می‌شوند و به صورت یک پشتیبان واقعی از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

نفر اول کنکور هنر 4

مدیر کانون زبان زنجان نیز در این دیدار به افتخار آفرینی زبان آموز سابق این مجموعه اشاره کرد و گفت: برای کانون زبان ایران مایه مباهات است که توانسته با آموزش‌های خود راهی را برای موفقیت دانش‌آموزان هموار کند.
وی در ادامه لوح تقدیر دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران را به سید سپهر فرندی زبان آموز رتبه اول کنکور هنر سال ۱۴۰۰ تقدیم کرد.
در بخش دیگری از این جلسه فرندی با اشاره به این که کلاس‌های کانون زبان را در سال ۹۸ به پایان رسانده است گفت: در آینده تصمیم دارم در رشته نوازندگی در دانشگاه تهران، تحصیل کنم، چرا که به این رشته علاقه‌مندم و دوست دارم در آینده نوازندگی، موسیقی و آهنگسازی را ادامه دهم.

نفر اول کنکور هنر5

گفتنی است، سید سپهر فرندی متولد ۱۳۸۱ از استان زنجان، در رشته ریاضی فیزیک مدرسه شهید بهشتی (۲) تحصیل کرده و در رشته هنر کنکور ۱۴۰۰ رتبه اول را به دست آورده است.
۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۶۵۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...