روش‌های بهبود کیفیت خدمات آموزشی در استان خراسان رضوی بررسی شد

روش‌های بهبود کیفیت خدمات آموزشی در استان خراسان رضوی بررسی شد
در وبیناری با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران، ابراهیم زره‌ساز، مدیر کل کانون پرورش فکری استان، جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان، مسئولان مراکز آموزشی، کارکنان، کارشناسان و مدرسان استان روش‌های بهبود کیفیت خدمات آموزشی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، نکوزاد به ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های استان در جهت تحقق شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران"، با همکاری همۀ اعضای خانواده کانون به ویژه مدرسان پرداخت.
در ادامه زره‌ساز ضمن خوش آمدگویی به دکتر کیانی و تشکر از ایجاد چنین فرصتی، از زحمات و تلاش‌های مدرسان وکارکنان قدردانی و بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین کانون زبان و کانون پرورش فکری تاکید کرد.
وی همچنین در این راستا به اجرای طرح هر مرکز کانون پرورش یک مرکز کانون زبان که از سال گذشته شروع شده است، اشاره نمود.
در ادامه دکتر کیانی، ضمن تبریک روز کارمند، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مرجعیت ملی و منطقه‌ای در کانون زبان پیدا کنیم، باید نگاه‌مان را به سمت یک نگاه علمی و پژوهشی و آینده پژوهانه ببریم.
وی همچنین بر لزوم گسترش مراکز کانون زبان در استان خراسان رضوی با توجه به گستردگی و جمعیت آن اشاره و بر لزوم همکاری تمامی همکاران و مدرسان در این خصوص تاکید کرد.
ارائه گزارش از خدماتی که موجب کیفیت بخشی بهتر به زبان‌آموزان در دوران کرونا شده است و ارائۀ نکات آموزشی با موضوع Reflective Teaching از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.
در بخش دیگری از این وبینار مدرسان به ارائۀ تجربیات خود در خصوص موضوعاتی همچون چگونه شور و هیجان را به کلاس‌های آنلاین بیاوریم؟، راهکارهای ترغیب کودکان به حضور در کلاس‌های آنلاین، راه‌های ارتباط موثر با زبان‌آموزان، چگونه خروجی مورد انتظار را از کلاس‌های آنلاین دریافت کنیم و چگونه باعث انگیزه بخشی در کلاس‌های غیر انگلیسی شویم پرداختند. 
در پایان این وبینار دکتر کیانی به جمع‌بندی مطالب ارائه شده پرداخت و بر لزوم برگزاری بیشتر چنین برنامه‌هایی تاکید کرد.
وی همچنین دربارۀ پیشنهادات تعدادی از مدرسان در خصوص موارد ارتقا کیفی خدمات آموزشی کانون زبان، راهکارهایی را ارائه کرد.
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۱۲
تعداد بازدید : ۹۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...