وبینار پرسش و پاسخ با شرکت اولیا زبان‌آموزان زنجانی برگزار شد

وبینار پرسش و پاسخ با شرکت اولیا زبان‌آموزان زنجانی برگزار شد
وبینار پرسش و پاسخ در مورد مسائل زبان‌آموزان استان زنجان با شرکت مهدی حاجی‌خانی، مدیر کانون زبان استان، مسئولان مراکز و اولیا زبان‌آموزان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این وبینار حاجی‌خانی گزارشی از روند آموزش در دوران کرونا و همچنین توضیحاتی در مورد نحوۀ جذب مدرس، ظرفیت کلاس‌ها، کلاس‌های آنلاین، آزمون آنلاین و ... برای اولیا زبان آموزان ارائه کرد.
در ادامه مسئولان مراکز در خصوص دوره‌هایی که در مراکز آموزش داده می‌شود، نحوۀ ثبت‌نام ترم پاییز و زمستان و … توضیحاتی را ارائه کردند. 
در پایان این وبینار اولیاء زبان‌آموزان به بیان سوالات و ارائۀ نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مسئولان مراکز به هر یک از آن‌ها پاسخ دادند.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان زنجان دارای ۴ مرکز برای آموزش زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه‌ به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سطوح درسی که در مراکز این استان آموزش داده می‌شود می‌توانید با دفتر مدیر استان با شماره تلفن ۳۳۴۷۰۷۰۱ (۰۲۴) تماس حاصل نمایید.
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
تعداد بازدید : ۸۱۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...