وبینار «ارتباط با والدین و زبان آموزان» در کانون زبان خراسان رضوی برگزار شد

وبینار «ارتباط با والدین و زبان آموزان» در کانون زبان خراسان رضوی برگزار شد
وبینار «ارتباط با والدین و زبان‌آموزان» با حضور جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی، مسئولان مراکز آموزشی، کارکنان، کارشناسان، مدرسان، زبان‌آموزان و والدین آن‌ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کhنون زبان ایران، در ابتدای این جلسه، نکوزاد ضمن ابراز خرسندی از حضور زبان‌آموزان و والدین آن‌ها در فضای فراهم شده، به تاریخچه کانون زبان از ابتدا تا به امروز پرداخت و سپس در خصوص مراکز کانون زبان، فرصت کلاس‌های آنلاین و رفع محدودیت حضور برای تمامی متقاضیان در استان و استفاده از میز خدمت مهیا شده در مراکز کانون پرورش مطالبی را عنوان کرد.
وی افزود: برای برآورده شدن انتظار شما عزیزان از کانون زبان که همانا توسعه دانش زبانی فرزندان شما در این مجموعه است اهتمام می‌ورزیم. تمام تلاش ما در کانون زبان ایران برای کیفیت بخشی خدمات آموزشی و توسعه و ارتقا توانمندی‌های فردی در حوزه مدرسان و کارکنان است. 
در ادامه دکتر احسان موسویان، از مدرسان بخش کودکان به ضرورت آموزش در سنین کودکی و نیاز آن، پرداخت و اظهار داشت: در هر سنی شرایطی وجود دارد که آموزش را سهل الوصول‌تر می‌کند، لذا بهتر است در کودکی که بهترین بستر آن به واسطه کنجکاوی کودک در دانستن است این اتفاق رخ دهد.
همچنین احسان گزوکی، از مدرسان بخش نوجوان در خصوص هوش دیجیتال و نقش آن در آموزش آنلاین توضیحاتی ارائه کرد و به مهارت‌های هوش دیجیتال اعم از هویت دیجیتال، مصرف دیجیتال، ایمنی دیجیتال، امنیت دیجیتال و هوش هیجانی دیجیتال پرداخت.
وی همراهی والدین در این مسیر را لازمه رشد کودک دانست.
در بخش دیگری از این وبینار، جمیله جوادی، کارشناس بازدید و مدرس کانون زبان، در خصوص نقش والدین در تسهیل امور مربوط به یادگیری زبان انگلیسی نکاتی را بیان کرد. 
وی ضمن تاکید بر لزوم ارتباط والدین با مدرس به نقش مهم آن‌ها در فرایند یادگیری مستمر کودکان و نوجوانان اشاره کرد.
در بخش پایانی وبینار، محمد دایی ثانی، مسئول مرکز کودک و نوجوان خراسان رضوی، ضمن ارائۀ اطلاعات جامع و کامل در خصوص نحوۀ ثبت‌نام، شیوۀ ارزیابی، نحوۀ تعیین سطح، تعداد جلسات، نحوۀ غیبت و قوانین مربوطه و ... به لزوم ارتباط والدین با بخش اداری و مدرسان تاکید کرد.
پرسش و پاسخ بین والدین زبان آموزان، مسئولان مراکز و کارشناسان استان از جمله بخش‌های پایانی این وبینار بود.
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۱۸۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...