نشست صمیمانۀ رئیس کانون زبان با کارکنان سراسر کشور

نشست صمیمانۀ رئیس کانون زبان با کارکنان سراسر کشور
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران، روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه در نشستی صمیمانه با کارکنان این مجموعۀ آموزشی در سراسر کشور گفت و گو خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران،  این نشست از ساعت ۱۳ در آدرس https://www.skyroom.online/ch/ili-it/hr آغاز خواهد شد.
همچنین در بخش دیگری از این نشست، دورۀ آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی برگزار می‌شود و قرار است به موضوعاتی از قبیل: تاملی در مفاهیم و تعاریف مدیریت از دیرباز تاکنون، مدیریت شبکه‌ای پارادایم غالب عصر حاضر منابع انسانی به عنوان اساسی‌ترین دارایی مدیران سازمان‌ها، طبقه‌بندی منابع انسانی در سازمان شامل: الف) منابع انسانی بی‌تفاوت (مشخصه‌ها، دلایل بی‌تفاوتی، پیامدهای بی‌تفاوتی در سازمان و...)، ب) منابع انسانی با حداکثر تعلق به سازمان (شاخص‌ها، وظایف مدیران در مقابل این گروه از منابع) و ج) طیفی از منابع که حدفاصل دو گروه الف و ب هستند، پرداخته شود.
این دورۀ آموزشی توسط دکتر رضا کچوئیان جوادی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران ـ دانشکده مدیریت و معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.
گفتنی است، در بخش پایانی این وبینار نیز از پیشکسوتان کانون زبان ایران تقدیر به عمل خواهد آمد.

 سین برنامه وبینار

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۸
تعداد بازدید : ۲,۵۹۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...