مدیر کانون زبان استان هرمزگان بر اهمیت فراگیری زبان دوم در عصر حاضر تاکید کرد

مدیر کانون زبان استان هرمزگان بر اهمیت فراگیری زبان دوم در عصر حاضر تاکید کرد
پروین پشت کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان در وبینار ارتباط با والدین و زبان آموزان استان بر اهمیت فراگیزی زبان دوم در عصر حاضر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این وبینار با حضور مسئولان مراکز آموزشی، کارکنان، کارشناسان، مدرسان، زبان‌آموزان و والدین آن‌ها، در دونوبت و رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار شد.
در این جلسات پشت کوهی ضمن ابراز خرسندی از حضور زبان‌آموزان و والدین آن‌ها در جلسه و اظهار دلتنگی برای شنیدن صدای پای زبان‌آموزان و مدرسان، به تاریخچه کانون زبان پرداخت و سپس در خصوص دنیای بدون مرز زبان، مراکز کانون زبان، تعدد زبان‌های آموزشی در کانون زبان، فرصت کلاس‌های آنلاین، رفع محدودیت حضور برای تمامی متقاضیان و ابتکار تخصیص پشتیبان برای هر کلاس در استان مطالبی را عنوان کرد.

وبینار هرمزگان

در ادامه هانیه سالاری، مسئول آموزش استان، ضمن ارائۀ اطلاعات جامع و کامل در خصوص نحوۀ ثبت‌نام، شیوۀ ارزیابی، نحوۀ تعیین سطح، تعداد جلسات، نحوۀ غیبت و قوانین مربوطه و ... به لزوم ارتباط والدین با پشتیبان‌ها و مدرسان تاکید کرد.
در بخش دیگری مدرسان و کارشناسان توضیحاتی را در رابطه با نحوۀ آموزش، نمره‌دهی، فعالیت زبان‌آموزان، نحوۀ ارتباط با زبان‌آموزان، نحوۀ ارسال و بررسی تکالیف و پرسش و پاسخ با والدین ارائه کردند.

وبینار هرمزگان 2

این وبینار با پرسش و پاسخ والدین و زبا‌ن‌آموزان با مسئولان آموزش،کارشناسان و سپس جمع‌بندی توسط مدیر کانون زبان استان پایان یافت.

وبینار هرمزگان 3

وبینار هرمزگان 4

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲
تعداد بازدید : ۹۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...