مدیرکانون زبان خراسان رضوی:

موثرترین نوع تبلیغات، ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی است

موثرترین نوع تبلیغات، ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی است
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی در وبیناری که با موضوع کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی مراکز سبزوارو نیشابور برگزار شد، ارتقا سطح کیفی خدمات آموزشی را موثرترین نوع تبلیغات دانست.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این وبینار که با حضور مسئولان مراکز آموزشی، کارکنان و مدرسان برگزار شد، نکوزاد ضمن تاکید بر لزوم افزایش زبان‌آموزان در مراکز مذکور عنوان نمود: بهترین مسیر ارتقا کمی در مراکز آموزشی و بهترین و موثرترین نوع تبلیغات در مراکز، توجه ویژه و عملی به امر ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی در مراکز است.
در ادامه این وبینار مدرسان، کارکنان و مسئولان مراکز به ارائۀ نقطه‌نظرات و پیشنهادات و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.
بهینه کردن ظرفیت کلاس‌ها، لزوم رفتار محترمانه و تکریم ارباب رجوع، آموزش و به روز بودن مدرسان و کارکنان، بهبود زیرساخت‌های برگزاری کلاس‌های آنلاین و ... از جمله موضوعات مطرح شده در این وبینار بود.
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۱۰۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...