در آستانۀ توزیع محصولات آموزشی کانون زبان به سراسر کشور؛

رییس کانون زبان ایران از بخش بازرگانی و فروش بازدید کرد

رییس کانون زبان ایران از بخش بازرگانی و فروش بازدید کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در آستانۀ توزیع محصولات آموزشی از بخش بازرگانی و فروش این مجموعۀ آموزشی در انبار شهرک غرب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این بازدید که با حضور محمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید کانون پرورش فکری، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی، مجتبی حسن پورضرغام، مدیر کانون زبان پهنۀ شرق و جنوب استان تهران، مهدی فیروزان، مسئول دفتر بازرگانی و فروش محصولات صورت گرفت، کیانی در جریان روند بسته‌بندی و ارسال کتاب‌ها به مراکز آموزشی سراسر کشور قرار گرفت.

بازدید از انبار 3

رییس کانون زبان ضمن بازدید از 4 انبار بزرگ بسته‌بندی و پخش محصولات آموزشی در دیدار با کارکنان  انبار، در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات این بخش، مشکلات و مسائلی که با آن روبرو هستند و ... گفت‌وگو کرد.

بازدید از انبار 5

بر اساس این گزارش قرار است تا پایان این هفته تعداد 20 هزار بسته‌بندی محصولات آموزشی انجام و از اوایل هفتۀ آینده به سراسر کشور ارسال شود.

گفتنی است، ثبت‌نام ترم پاییز کانون زبان از اول مهرماه آغاز خواهد شد و زبان‌آموزان می‌توانند همزمان با ثبت‌نام، نسبت به خرید آنلاین محصولات آموزشی خود اقدام و بعد از هماهنگی با مراکز، آن‌ها را تحویل بگیرند.

بازدید از انبار 5

بازدید از انبار 6

بازدید از انبار 7

بازدید از انبار 8

 

 

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۵۴۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...