مسائل اداری، آموزشی و فناوری اطلاعات در هم اندیشی استان اردبیل بررسی شد

مسائل اداری، آموزشی و فناوری اطلاعات در هم اندیشی استان اردبیل بررسی شد
در هم‌اندیشی مجازی کارکنان و مدرسان استان اردبیل، مسائل اداری، آموزشی (مقاطع کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال) و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه که با حضور فرزاد فولادلونژاد، سرپرست کانون زبان استان اردبیل برگزار شد، مسئولان، کارکنان، کارشناسان و مدرسان مراکز آموزشی این استان در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم، فرآیند بازدید از کلاس‌ها و بررسی موانع و راهکارهای برگزاری مطلوب کلاس‌های آنلاین به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این وبینار، فولادنژاد خواستار همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش کارکنان و مدرسان در امور اداری و آموزشی، جذب و نگهداشت زبان‌آموزان، ورود و خروج به موقع به کلاس‌ها طبق زمانبندی، دقت در ثبت نمرات آزمون فاینال و رعایت دقیق سیلابس‌ها شد.

اردبیل 2

در ادامه سید مهدی رحیمی، مسئول مرکز آموزشی اردبیل و مسئول اداری و مالی استان در خصوص مسائل اداری و مالی، اولویت‌های درخواست روز و ساعت کلاس و تعداد زبان‌آموزان در هر کلاس در ترم پاییز مطالبی را ارائه نمود. 
سپس حافظ حسن‌زاده، رابط فنی استان،  پیرامون رفع مشکلات فنی پیش آمده در حین برگزاری کلاس‌های آنلاین مطالبی را بیان و راهکارهایی را در این راستا پیشنهاد کرد.
در ادامۀ جلسه، برخی از کارشناسان بازدید استان و همچنین محمود حیدریه، کارشناس بازدید استان بوشهر در خصوص بازدید آنلاین و آموزش استفاده از ابزارهای ادوبی کانکت در جهت بهبود آموزش آنلاین برای مدرسان توضیحاتی را ارائه کردند.

اردبیل 3

در پایان این جلسه هر یک از کارکنان و مدرسان با ارائۀ نظرات و پیشنهادات خود، با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌هایی که در مراکز این استان آموزش داده می‌شود، می‌توانند با شماره تلفن‌های 04533256410 (مرکز اردبیل)، 04532544969 (مرکز مشکین شهر) و 04532721611 (مرکز پارس آباد) تماس حاصل نمایند.

اردبیل 4

اردبیل5

اردبیل 6

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۱۵۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...