رییس کانون زبان ایران:

حضور مدرسان در صف مقدم نبردِ مقدس برای آموزش مهارت

حضور مدرسان در صف مقدم نبردِ مقدس برای آموزش مهارت
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در وبینار اختتامیۀ سلسله آموزش‌های توسعۀ حرفه‌ای مدرسان «مدرس عصر دیجیتال» عنوان کرد: مدرسان در صف مقدم نبرد مقدس برای آموزش مهارت به فرزندان این سرزمین هستند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی در ابتدای این وبینار ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفتۀ دفاع مقدس عنوان کرد: دوران دفاع مقدس، دوران گذشت، فداکاری و حفظ کشور و خاک وطن بود، در آن دوران از همه چیزمان گذشته بودیم و فرهنگ ایران‌خواهی، متحد بودن و تلاش برای حفظ وطن را دنبال می‌کردیم.

اختتامیه 2

وی ادامه داد: امروز هم باید با همان اراده‌ای که کشور را حفظ کردیم، همه با هم برای تحقق اهداف کانون زبان تلاش کنیم و در خدمت آموزش و کف کلاس باشیم؛ اگر هم هدف باشیم، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم به معنای واقعی کلمه از هر بحرانی عبور کنیم. لازمه این مهم با هم بودن، هدف داشتن، مانند یک خانواده فکر کردن و در جهتِ حرکتِ معنادار این خانواده، رو به جلو امید داشتن و از هیچ تلاشی فرونکاستن است.

رییس کانون زبان گفت: سرمایۀ انسانی ارزشمند کانون زبان با بیش از 90 سال قدمت و افتخاراتی که کسب کرده است، در این شرایطِ نیازهایِ جدید زبان‌آموزی، می‌تواند همچون گذشته قامت برافرازد. این مهم ممکن نیست مگر با داشتن هدف، فعالیت کارشناسی، خانوادگی فکر کردن و خود را با سایرین در یک کشتی دیدن.

کیانی خاطر نشان کرد: امیدوارم با هم‌افزایی ایجاد شده با هم بتوانیم با نگاه به کیفیت، هم‌خواهی و کسب درآمد و با توجه معنی‌دار به منابع انسانی حرکت کنیم.

اختتامیه 2

در بخش دیگری از این وبینار امیر محمدنژاد، معاون آموزش در خصوص ارزیابی مدرسان، رضا لیاقی، معاون اداری- مالی در خصوص اقتصاد آموزش و دکتر محمودرضا عبدالهی، سرپرست مدیریت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی دربارۀ نظرسنجی محتوای آموزش به ارائه گزارشاتی پرداختند.

اختتامیه 4

تقدیر از مدرسان برگزیده کانون زبان در تهران و دیگر استان‌ها بر اساس ارزشیابی‌های صورت گرفته و همچنین قدردانی از دکتر فاطمه نامی، به نمایندگی از اساتید برگزار کنندۀ دورۀ آموزشی «مدرس عصر دیجیتال» از دیگر بخش‌های این وبینار بود.

اختتامیه 4

در بخش پایانی این مراسم، مدرسان شرکت کننده در وبینار سوالاتی را در خصوص بیمۀ مدرسان، نحوۀ برگزاری کلاس‌های آنلاین، ایجاد انگیزۀ شغلی مدرسان، شایسته سالاری، سیستم پرداخت حقوق مدرسان، حدنصاب کلاس‌ها و ... مطرح کردند و رییس و معاونان کانون زبان به آن‌ها پاسخ دادند.

اختتامیه 5

گفتنی است، اختتامیه سلسله آموزش‌های توسعۀ حرفه‌ای مدرسان «مدرس عصر دیجیتال» روز چهارشنبه از ساعت 13 تا 16 برگزار شد.

اختتامیه 7

اختتامیه 6

اختتامیه 10

اختتامیه 7

اختتامیه 8

اختتامیه 9

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۱۴۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...